وبسايت شخصي حسين نوري ـ فروشگاه آنلاين فايل لایه باز ، کتاب و تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی

نظرسنجی سایت

سلام دوست عزیز قیمت فایلامون چه جوریه

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 28
  • بازدید دیروز : 24
  • بازدید کل : 282088

کسب و کار کوچک شروع کارآفرینی بزرگ


کسب و کار کوچک شروع کارآفرینی بزرگ

در میان هزاران سوالی که از خودمان می پرسیم این است که چه کاری راه بیندازم. چگونه کسب و کاری راه بیندازم. و اصولاً چگونه می شود به هدف بزرگمان برسیم. در آغاز راه خواندن این مقاله را به همه دوستان توصیه می کنم.

آیا می دانید که بدون پول هم می توانید کسب و کاری را شروع کنید؟ آیا به دلیل نگرانی از نداشتن پول، قادر به دنبال کردن رویایتان در زمینه کارآفرینی نیستید؟
آیا ایده کسب و کار خوبی در سر دارید و یا فرصت مناسبی را برای آغاز کسب و کار می شناسید اما به دلیل نداشتن سرمایه از شروع کار بازمانده اید؟ در این صورت خواندن این مقاله که در آن راز شروع کسب و کار بدون هیچ پولی را آموزش می دهم برای شما مفید خواهد بود.
بیشتر افراد خواهان تاسیس یک کسب و کار هستند اما متاسفانه سرمایه ای از خود ندارند. در حقیقت، سوال بسیار رایجی که مردم در وبسایت ها به دنبال پاسخ آن می گردند این است:
چطور می توانم یک کسب و کار را بدون داشتن پول راه بیاندازم.
ااگر شما نیز جزء کسانی هستید که در وبسایت ها به دنبال پاسخ این سوال می گردید، اکنون صفحه مناسبی را مطالعه می کنید. پس از خواندن این مطلب شما پاسخ سوالتان را به خوبی درک خواهید کرد و از این بابت خوشحال خواهید شد.
در طول سال هایی که به عنوان کارآفرین فعالیت کرده ام افراد زیادی را دیده ام که آرزوها ی بزرگ و ایده های کسب و کار خوبی داشته اند اما با یک مشکل مشترک مواجه بودند و آن "نداشتن سرمایه" بود.
در حقیقت سرمایه یکی از بزرگ ترین چالش های شروع کار یک کسب و کار هست و خواهد بود. به همین دلیل است که کارآفرینان همیشه به دنبال افزایش سرمایه هستند. اگر نگاهی به زندگی کارآفرینان بیاندازیم متوجه تلاش و مبارزه دائمی آنها برای جذب و نگهداری جریان پول خواهیم شد.
اما باید این نکته را نیز خاطر نشان کنم که در حال حاضر مشکل افزایش سرمایه، توجیه خوبی برای عدم تاسیس یک کسب و کار نیست. با پیشرفت های اخیر در تکنولوژی، اقدام به تاسیس یک کسب و کار آسان تر ولی رقابتی تر شده است.
اکنون شما چطور یک کسب و کار را بدون داشتن هیچ پول و سرمایه ای تاسیس می کنید؟ پاسخ هایتان را در ادامه خواهید یافت. اما قبل از آن باید بدانید دو استراتژی پایه برای شروع یک کسب و کار بدون داشتن پول وجود دارد:
دو استراتژی برای آغاز به کار یک کسب و کار بدون پول
• پرداخت ها را تا قبل از کسب درآمد به تاخیر بیاندازید.
• تا زمانی که بتوانید پولی بابت استخدام یک متخصص بپردازید،تمام کارها را خودتان انجام دهید. انجام کار به تنهایی وقت زیادی از شما می گیرد اما بدون هیج سرمایه کار پیش خواهد رفت.
با توجه به چیزهایی که گفته شد اکنون به تعدادی فن برای شروع کسب و کار بدون پول خواهیم پرداخت.
چرا شما باید از کسب و کار کوچک شروع کنید؟
من به این دلیل به نوشتن این مقاله علاقمند شدم که در میان جوانان مشتاق به کارآفرینی جملاتی از این قبیل شنیدم:
• می خواهم یک کسب و کار بزرگ را تاسیس کنم.
• می خواهم ثروتمند شوم.
• من یک ایده چند میلیون دلاری در ذهن دارم
من شخصا فرد جاه طلبی هستم و مخالف داشتن چنین آرزوهای دور و درازی نیستم؛ اما عقیده دارم هرکسی باید هزینه آرزوهایش را با تلاش هایش بپردازد. بسیاری از افراد آرزو دارند آینده ای شبیه بیل گیتس،وارن بوفه،الیکو دنگوت،مارک زاگربگ و یا سام والتون داشته باشند اما به نظر نمی رسد شبیه این افراد تلاش کرده باشند.
"من زنی از مزرعه ای در جنوب بودم. به من شغل رخت شویی پیشنهاد شد و بعد از آن به یک آشپز ترفیع یافتم. و پس از آن نیز توانستم کسب و کار خودم را راه اندازی کنم و اکنون کارخانه ام را در زمینی که مالک آن هستن بنا کرده ام." خانم واکر
به همین دلیل است که من در وبلاگ خود بخشی را به "درس هایی از کارآفرینان موفق" اختصاص داده ام. به این دلیل این بخش را به کارآفرینان نوپا توصیه می کنم که بدانند در چه جایگاهی قرار دارند و همچنین از اشتباهات این کارآفرینان موفق نیز درس بگیرند.
"افکار بزرگ را دوست دارم، اگر می خواهید در هر زمینه ای فکر کنید افکار بلندی درمورد آن داشته باشید." دونالد ترامپ
داشتن افکار بزرگ خوب است، اما حقیقت این است که آیا شما آماده پرداخت هزینه آن هستید یا خیر؟ اگر پاسخ شما مثبت است پس باید آماده باشید از کار کوچکی شروع کنید. بسیاری از کارآفرینان جوان از تاسیس یک کسب و کار در مقیاس کوچک بیزارند و به همین دلیل آنها مدت بسیار طولانی را منتظر می مانند تا شاید مثلا یک سرمایه یک میلیون دلاری به دست آورند. چیزی که این افراد هرگز نمی دانند این است که برای داشتن یک کسب و کار بزرگ باید در مقیاس کوچک شروع به کار کرد.
"اگر میخواهید به بالاترین نقطه برسید از پایین ترین سطح آغاز کنید." سیروس
حقیقت دیگری که در رابطه با انتظار برای سرمایه میلیون دلاری وجود دارد این است که ممکن است هیچ و قت یک سرمایه گذار میلیون دلاری به دست شما نرسد، اگر هم سرمایه گذاری چنین سرمایه ای داشته باشد به دلیل اینکه شما مهارت ها،تجربه و توانایی لازم را برای اداره کسب و کار را ندارید این پول را به شما نخواهد سپرد.
راه حل چیست؟ پیشنهاد من به کارآفرینان جوانی که ایده هایی در زمینه کسب و کار دارند این است که با کسب و کار کوچک شروع کنند و از این طریق وارد فرآیند کسب و کار شوند.
"کوچک شروع کنید و بزرگ بیاندیشید." بابای پولدار
چهار دلیل برای شروع کسب و کار در مقیاس کوچک
الف. بیشتر کارآفرینان جوان تجربه ای در زمینه کسب و کار ندارند. آنها پیش از این با چالش های پیش رو در ککسب و کار مواجه نبوده اند و نمی دانند چطور می توان آنها را حل کرد. در صورتی که تجربه و صلاحیت احتمالا مهم ترین ویژگی هایی هستند که سرمایه گذاران از یک کارآفرین انتظار داشتن آن ها را دارند. وقتی کسب و کار کوچکی را اداره می کنید تجربه هایی کسب خواهید کرد و مهارت هایتان در زمینه کسب و کار ارتقا خوهد یافت.
به کارآفرینان نوپا کار در کسب و کارهای کوچک را پیشنهاد می دهم، زیرا این کسب و کارها برای آنها مانند مدرسه کسب و کار است و زمینه ای برای یادگیری برای آنها فراهم می کند و همینطور اگر مرتکب اشتباهی هم شوند این اشتباه در کسب و کار کوچک سریع تر حل خواهد شد.
در این نوع کسب و کارها پیامدهای تصمیمات اخذ شده برای یک مدیر سریع تر قابل رویت خواهند بود و کارآفرین روابط بین متغیرها موثر در موفقیت را به نحو بهتری درک خواهد کرد.
ب. اگر با کسب و کار کوچک آغاز کنید، با چالش هایی از قبیل یافتن مشتری های جدید و مدیریت کسب و کار به صورت یک واحد منسجم مواجه خواهید شد و برای چالش های کسب و کارهای بزرگ آماده خواهید شد.7
ج. چالش های در کسب و کار وجود دارند که پیش از این به آنها فکر نکرده اید. زمانی که کارآفرین با تواضع تمام یک کسب و کار کوچک را آغاز می کند درخواهد یافت که کسب و کار چیزی فراتر از پیدا کردن مشتریان و داشتن فروش خوب است. او در زمان اداره کسب و کار کوچک خود خواهد فهمید که کسب و کار مانند یک بازی با انسانهاست؛ و این مستلزم داشتن مهارت مدیریت افراد است.
د. اگر شما بتوانید رشد 35-45% به صورت سالیانه داشته باشید، اعتماد سرمایه گذاران به شما جلب خواهد شد. و به این نتیجه می رسند که اگر کمی بیشتر از کار شما حمایت کنند تفاوت بیشتری در سود حاصل خواهد شد. واقعیت این است که اگر شما بتوانید با اعتماد به نفس، کسب و کار کوچکی را با نزخ رشد ثابتی مدیریت کنید پس در آینده از عهده کسب و کارهای بزرگ تر نیز برخواهید آمد.
کارآفرینان بسیاری را دیده ام که از کسب و کارهای کوچک شروع کرده اند و به موفقیت هم رسیده اند اما تمایلی به شروع کسب و کار در سطوح بالاتر نداشته اند. آنها به همین کسب و کار بسنده کرده اند. بنابراین به شما که قصد تاسیس یک کسب و کار کوچک را دارید پیشنهاد می کنیم که چنین اشتباهی مرتکب نشوید و کوچک نمانید.
" هیچ اشکالی ندارد که از کسب و کار کوچک شروع کنید،اما کوچک ماندن خطرناک خواهد بود." رابرت کیوساکی
"ثابت ماندن ساده اما تغییر کردن سخت است. بیشتر افراد تصمیم می گیرند برای تمام عمر ثابت بمانند." بابای پولدار
مهم نیست کسب و کار شما چقدر کوچک باشد؛آن را تاسیس کنید. منتظر زمان مناسب نباشید چون زمان مناسب هیچ گاه نخواهد رسید.ممکن است اشتباهاتی هم مرتکب شوید و تجاربی هم به دست بیاورید پس نباید عقب نشینی کنید. پاداش های فرآیند کارآفرینی به کسانی خواهد رسید که تا انتها ایستادگی کرده اند. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
ادامه دارد.....
قسمت دوم
چگونه بدون هیچ پولی کسب و کاری را راه اندازی کنیم
1. طرز فکرتان را عوض کنید
اولین قدم برای راه اندازی کسب و کار بدون پول، عوض کردن طرز فکر است. بیشتر افراد باور ندارند که می شود کسب و کاری را بدون پول آغاز کرد. آنها اعتقاد دارند که برای تاسیس یک کسب و کار میلیون ها دلار پول لازم است، اما یک کارآفرین خلاق،نوآور و مصمم می داند که شما حتی اگر هیچ پولی هم نداشته باشید می توانید رویاهایتان را دنبال کنید.
سه کلید برای تاسیس کسب و کار وجود دارد. اولین کلید ایده،دومی افراد و سومی پول است. اما به ندرت در آغاز کسب و کار هر سه این ها موجودند. به عنوان کارآفرین،این وظیفه شماست که یکی از این کلیدها را پیدا کرده و سفر را شروع کنید. بقیه کلید ها را در ادامه مسیر خواهید یافت، اگرچه ممکن است این کار چندین سال طول بکشد- رابرت کیوساکی
جوهر کلام نقل شده در بالا این است که شما حتی اگر حتی یک ایده هم داشته باشید می توانید کسب و کاری را شروع کنید. به هر حال اگر می خواهید در ماموریتتان پیروز شوید باید این حقیقت که بدون پول هم می شود آغازگر بود را بپذیرید.
2. نقاط قوت خود را شناسایی کنید
اکنون که سه کلید شروع کسب و کار را شناختید، سوال اینجاست که شما کدام قسمت پازل را در اختیار دارید؟ پول دارید؟ایده یا افراد؟ اگر هر کدام از این ها را دارید این برای شما یک نقطه قوت محسوب می شود و زمینه خوبی برای شروع خواهد بود.
ممکن است از نظر شما چنین چیزی غیر واقعی یا غیرعملی به نظر برسد، ولی حقیقت دارد. من افراد زیادی را دیده ام که پول دارند ولی نمی دانند با آن چه کنند. و سوالاتی از این قبیل میپرسند:
• من 50.000 دلار پول دارم؛ به نظر شما چه کسب و کاری را شروع کنم؟
• پول هایم را کجا سرمایه گذاری کنم؟
در طرف دیگر این معادله افرادی با ایده های هوشمندانه کسب و کار قرار دارند که سرمایه ای برای شروع کسب و کارشان ندارند. پس شما می توانید با یکاز این کلیدها شروع کنید و بقیه را طی مسیر بیابید.
3. یک ایده کسب و کار را توسعه دهید.
گام بعدی برای شروع کسب و کار بدون داشتن پول، توسعه یک ایدۀ خوب کسب و کار است. ایده کسب و کار پیشنهادی شما باید نیازی را برآورده یا مشکلی را حل کند. ایده شما باید آنقدر خوب باشد که علاقه هر کسی که آن را می شنود را برانگیزاند و همچنین باید پتانسیل سود زیادی نیز داشته باشد.
4. طرح کسب و کارتان را بنویسید.
از آنجا که این مقاله درباره چگونگی شروع کسب و کار بدون پول می باشد، فرض من این است که شما فردی هستید که ایدل کسب و کار را دارد اما پولی برای سرمایه گذاری روی آن ندارد. اگر هنوز به دنبال ایده یا فرصت کسب و کار هستید که ارزش تلاش کردن داشته باشد پس یکی را پیدا کنید چون این ایده می تواند وسیله شما برای رسیدن به پول باشد.
و اگر ایده ای دارید و می دانید چه کاری می خواهید انجام دهید، پس باید آن را به صورت مکتوب درآورید. یک طرح کسب و کار سند مکتوبی شامل اهداف، ایده کسب و کار و سود مورد انتظار است. سندی است که به سرمایه گذار می گوید شما روی این طرح کار کرده و وقت صرف کرده اید و اکنون آماده اید گام بعدی را بردارید. اگر ایده ای دارید و نه پولی دارید و نه طرح کسب و کاری، پس احتمالا ذهن شما هنوز برای کارآفرین بودن آماده نیست.
5. چه مهارت هایی دارید؟
خوب، می دانم که شما این مقاله را برای این مطالعه می کنید که سرمایه ای برای به ثمر رسیدن ایده خود ندارید اما مطمئنا شما توانایی های خاصی نیز با خود دارید. چه مهارت هایی در زمینه کسب و کار دارید؟
بسیار خوب؛ شاید این اولین تجربه شما در زمینه کسب و کار است و تخصص خاصی ندارید. چه مهارت های فنی در زمینه کسب و کارتاد دارید؟ این ها رایج ترین سوالاتی است که سرمایه گذاران از شما خواهند پرسید.
آیا حاضرید مجانی کار کنید؟
بیشتر افراد آرزو دارند روزی ثروتمند شوند. آنها با این امید که یک شبه پولدار شوند کسب و کارشان را شروع می کنند. من شخصا مخالف داشتن اهداف بزرگ و تفکر بلند پروازانه نیستم اما شما باید بدانید اهداف بزرگ از کنار هم قرار گرفتن اهداف کوچک به دست می آید. بنابراین شما باید از مقیاس کوچک شروع کنید و علی الخصوص وقتی پولی ندارید آماده باشید که گاهی مجانی هم کار کنید.
با این حال، جالب اینجاست که بیشتر افراد به کار کردن بدون گرفتن مزد و حقوق ثابت فکر نمی کنند اما این یک حقیقت است. اگر واقعا می خواهید دست به کاری بزنید و در آن موفق شوید، صرف نظر از اینکه سرمایه داشته باشید یا نداشته باشید، باید آماده باشید که حداقل یک یا دو سال مجانی کار کنید. دلیل آن هم این است که شروع یک کسب و کار از صفر، زحمت،منابع و سرمایه میخواهد. زمانی که من کسب و کارم را شروع کردم به مدت سه سال دستمزدی برای خودم برنداشتم. شما فکر می کنید من تنها کارآفرینی بودم که چنین وضعیتی داشتم؟ جواب خیر است.
تقریبا همه کارآفرینانی که من می شناسم برای کمک به شروع کسب و کارش مجانی کار کرده است. لری پیج، مارک زاگربرگ،مایکل دل همه برای کسب و کار شخصیشان مجانی کار کرده اند. صفت کلیدی که سرمایه گذاران در کارآفرینان جستجو می کنند تعهد و فداکاری است. اگر حاضر نیستید برای خودتان مدتی مجانی کار کنید، تاسیس کسب و کار را فراموش کنید.
7. کسب و کار را تاسیس کنید.
پس از اینکه طرز فکرتان را تغییر دادید و طرح کسب و کارتان را نوشتید گام بعدی تاسیس کسب و کار است. بسیاری از افراد نمی توانند داشتن یک کسب و کار بدون داشتن سرمایه اولیه را تصور کنند و می پرسند:
• چطور بدون هیچ سرمایه ای، فضای اداری یا فروشگاهی اجاره کنم؟
• وقتی پولی ندارم،چطور محصولاتم را تولید کنم؟
جوای این است که شما نمی توانید این کارها را انجام دهید اما باید کارهای دیگری کنید.
بسیاری از افراد همچنان به روش سنتی شروع کسب و کار اعتقاد دارند، که مستلزم اجارۀ مکان، انبار کردن کالاها، استخدام کارکنان و پیدا کردن مشتریان است. با این حال، یک کارآفرین خلاق وقتی سرمایه ای ندارد می تواند راه های دیگری هم برای شروع کار خود شروع کند.
به جای اتکا کردن و امید بستن به یک ایده خشک و خالی، می توانید روی طراحی و توسعه نمونه اولیه محصول خود کار کنید. در سمینار ها و نشست های کارآفرینانه شرکت کنید. طرحتان را بنویسید و به دنبال شریک و یا سرمایه گذار باشید،از دوستان و خانواده پول قرض بگیرید. مهم ترین چیز این است که به حرکتتان ادامه دهید و بی کار نمانید.
به عنوان مثال، زمانی که من تصمیم به کارآفرینی گرفتم نه ایده ای داشتم،نه پولی و نه حتی مهارتی. تنها چیزی که داشتم چشم اندازی از آینده بود.
بجای نشستن و رویاپردازی درباره آینده، در سمینارها شرکت کردم، با دیگر کارآفرینان صحبت کردم، چندین کتاب خواندم و مدل های کسب و کار را فرا گرفتم. در طول این فرآیند بود که ایده کسب و کارم را توسعه دادم، طرح کسب و کارم را نوشتم و کسب و کارم را شروع کردم. اگر شما نیز قصد شروع کار بدون پشتوانه مالی را دارید همین روش را انتخاب کنید.
یک کسب و کار خدماتی را شروع کنید.
شما همچنین می توانید یک کسب و کار خدماتی را راه اندازی کنید چون معمولا سرمایه خیلی کمی می خواهد یا حتی در برخی مواقع هیچ سرمایه ای نیاز ندارد. ولی باید برای آن وقت بگذارید و زحمت بکشید تا به نتیجه برسد. علاوه براین شما برای شروع نیاز به کمی خلاقیت، مهارت بازاریابی و فروش دارید.
از یک کسب و کار خانگی شروع کنید
وقتی می شنوم افراد از نداشتن سرمایه برای شروع کسب و کار گله می کنند به شدت عصبانی می شوم. من افراد زیادی را دیده ام که کسب و کارشان را از منزلشان شروع کرد و بسیار رشد کرده اند. جولی آیگنر کلارک، بیل گیتس، لری پیج همه کسب و کارشان را از خانه و خوابگاه شروع کرده اند.
من شخصی را می شناسم که تنها 50 دلار از خانواده اش قرض کرد و از طریق بازاریابی شبکه ای به ثروت فوق العاده ای رسید. شخص دیگری را دیدم که با استفاده از کامپیوتر خود و دوستانش کافی نتی را راه اندازی کرد. پس گمان نمی کنم شما نیز بهانه ای برای شروع کسب و کار داشته باشید؛ حتی اگر در حال حاضر هیچ پولی هم ندارید.
8. راه موفقیت خودتان را بسازید.
در نهایت شما باید با سرمایه کم کسب و کارتان را راه اندازی کنید. به دنبال اثربخشی و کارآیی در کسب و کارتان باشید تا با تخصیص بهینه منابع محدودی که در احتیار دارید در این بازی پیروز شوید.

تونی مارتینز
تهیه و تنظیم: رصد خانه علم و فناوری شاخص پژوه

  انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 984

برچسب های مهم

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما بسته ویژه ماه شعبان 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما بسته ویژه ماه شعبان 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  چهارم بهمن ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته چهارم بهمن ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

نوروز ،  حاجی فیروز و عمو نوروز   طرح شماره  2

نوروز ، حاجی فیروز و عمو نوروز طرح شماره 2

طرح وکتور تقدیمی در محیط برنامه کرل دراو ( ایکس 4 ) طراحی شده به همراه یک فایل نمایشی با فورمت جی پی جی با 100 دی پی آی دقت صرفا برای رویت طرح تقدیم گردیده . فایل وکتور به راحتی قابل استفاده برای برش لیزر یا کارهای مختلف طراحی میباشد. ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  چهارم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته چهارم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

وکتور کودکانه دختر بالرین نشسته-کد 419

وکتور کودکانه دختر بالرین نشسته-کد 419

مشخصات فایل نام فایل:وکتور کودکانه دختر بالرین نشسته-کد 419 نوع فایل:وکتور ، vector ابعاد فایل: بزرگنمایی تا 6400% پسوند فایل اصلی: EPS پسوند فایل فشرده: ZIP نرم افزار های مورد نیاز: Adobe Illustrator و نرم افزارهای مشابه توضیحات فایل های وکتور تصاویر برداری لایه ... ...

فایل وکتور لایه باز موتور (فایل کورلی و...

فایل وکتور لایه باز موتور (فایل کورلی و...

فایل لایه باز موتور  قابل ویرایش و تغییر سایز  فرمت فایل :cdr,ai,pdf,png,eps ... ...

دانلود کارت ویزیت موج دار آبی و سفید لوگو

دانلود کارت ویزیت موج دار آبی و سفید لوگو

این کارت ویزیت به صورت لایه باز وکتور با کیفیت بسیار عالی و قابلیت ویرایش کامل در نرم افزارهای گرافیکی است. از این طرح لایه باز می توانید در طراحی انواع کارت ویزیت های شخصی،اداری، شرکتی و سایر مشاغل استفاده کنید.   تلويزيون،کارت ويزيت تلفني،کارت ويزيت آتليه،کارت ويزيت تم ... ...

بک دراپ نوزاد سبد و شکوفه های آبی-کد 925

بک دراپ نوزاد سبد و شکوفه های آبی-کد 925

مشخصات فايل نام فايل:بک دراپ نوزاد سبد و شکوفه های آبی-کد 925 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:2400*2880 PIX کيفيت: 72 DPI ويژگي هاي فايل کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران قيمت کیفیت خوب قيمت مناسب تبديل عکس هاي ... ...

فایل برش لیزری جعبه رمزدار safe-02

فایل برش لیزری جعبه رمزدار safe-02

فایل برش لیزری جعبه رمزدار. آماده برش روی ورقهای با ضخامت 3 میلیمتر. ابعاد : 12*10.5*11.5 سانتیمتر فایل کورل ورژن 20 ... ...

فرم ضمانتنامه کولرگازی PSD

فرم ضمانتنامه کولرگازی PSD

شما هم اگر به دنبال فرمی برای ثبت مشخصات مشتریان خود هستید و میخواهید اطلاعات آن ها را درج نمایید و یا اینکه میخواهید فرمی را جهت نصب دستگاه های خود برای مشتریان تهیه نمایید ما به شما این فرم جذاب را پیشنهاد می کنیم. فرم ثبت مشخصات مشتریان و ضمانت نامه فایل PSD به صورت دو ... ...

دانلود بک دراپ تولد تم هالووین-کد 6509

دانلود بک دراپ تولد تم هالووین-کد 6509

مشخصات فايل نام فایل:دانلود بک دراپ تولد تم هالووین-کد 6509 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:PNG پسوند فايل فشرده:ZIP عرض 2500 PIX کيفيت: 300-72 DPI ويژگي هاي فايل کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران قيمت کیفیت بالا قيمت مناسب تبديل عکس هاي ... ...

دانلود وکتور کارتونی تولد دختر کوچولو-کد 4004

دانلود وکتور کارتونی تولد دختر کوچولو-کد 4004

مشخصات فایل نام فایل:دانلود وکتور کارتونی تولد دختر کوچولو-کد 4004 نوع فایل:وکتور ، vector ابعاد فایل: بزرگنمایی تا 6400% پسوند فایل اصلی: EPS پسوند فایل فشرده: ZIP نرم افزار های مورد نیاز: Adobe Illustrator و نرم افزارهای مشابه توضیحات فایل های وکتور تصاویر برداری ... ...

بک دراپ کودک تم ماشین قرمز-کد 2260

بک دراپ کودک تم ماشین قرمز-کد 2260

مشخصات فايل نام فايل:بک دراپ کودک تم ماشین قرمز-کد 2260 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP عرض 2922 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران قيمت کیفیت بالا قيمت مناسب تبديل عکس هاي معمولي به ... ...

وکتور دست و قلم موی نقاشی(pdf+png+jpg)

وکتور دست و قلم موی نقاشی(pdf+png+jpg)

وکتور دست و قلم موی طراحی مناسب برای استفاده در طراحی انواع لوگوها و عکسنوشته و دیگر طرح های شما با کیفیت خوب در سه فرمت: PDF / PNG / JPG حجم تقریبی در قالب یک فایل زیپ: 1 مگابایت ... ...

دانلود تصویر با کیفیت نمایی از کاشیکاری داخل سقف مسجد-کد 6028

دانلود تصویر با کیفیت نمایی از کاشیکاری داخل سقف مسجد-کد 6028

مشخصات فايل نام فايل:دانلود تصویر با کیفیت نمایی از کاشیکاری داخل سقف مسجد-کد 6028 نوع فايل:استوک پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد فایل:1326*2000 PIX کيفيت:72 DPI (با توجه به تصویر دوم و برگنمایی 100% روی بخشی از تصویر،تشخیص کیفیت به عهده خریدار ... ...

بک دراپ تولد تم هالووین-کد 2273

بک دراپ تولد تم هالووین-کد 2273

مشخصات فايل نام فايل:بک دراپ تولد تم هالووین-کد 2273 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP عرض 2500 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران قيمت کیفیت بالا قيمت مناسب تبديل عکس هاي معمولي به عکس ... ...

وکتور لایه باز سر اسب (فایل کورلی)

وکتور لایه باز سر اسب (فایل کورلی)

فایل لایه باز سر اسب  قابل ویرایش و تغییر سایز فرمت فایل :cdr,ai,pdf,eps,png ... ...

دانلود بک دراپ آتلیه کودک تم دونات و آبنبات-کد 6752

دانلود بک دراپ آتلیه کودک تم دونات و آبنبات-کد 6752

مشخصات فايل نام فايل:دانلود بک دراپ آتلیه کودک تم دونات و آبنبات-کد 6752 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:5000*5000 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران قيمت کیفیت بالا قيمت ... ...

وکتور کودکانه دختر بادکنک به دست-کد 3252

وکتور کودکانه دختر بادکنک به دست-کد 3252

مشخصات فایل نام فایل:وکتور کودکانه دختر بادکنک به دست-کد 3252 نوع فایل:وکتور ، vector ابعاد فایل: بزرگنمایی تا 6400% پسوند فایل اصلی: EPS پسوند فایل فشرده: ZIP نرم افزار های مورد نیاز: Adobe Illustrator و نرم افزارهای مشابه توضیحات فایل های وکتور تصاویر برداری لایه ... ...

دانلود کارت ویزیت لایه باز حرفه ای رنگارنگ جدید

دانلود کارت ویزیت لایه باز حرفه ای رنگارنگ جدید

دانلود کارت ویزیت لایه باز حرفه ای رنگارنگ جدیدفرمت این کارت ویزیت لایه باز، وکتور vector می باشد و قابلیت ویرایش و تبدیل آن به فرمت های دیگر در برنامه adobe illustrator وجود دارد. این نمونه از جدیدترین تمپلیت های لایه باز حرفه ای است. کیفیت بالا، تنوع رنگ و هارمونی کلاسیک ... ...

فایل لایه باز پس زمینه استوری ترکیب گلهای بنفش

فایل لایه باز پس زمینه استوری ترکیب گلهای بنفش

فایل لایه باز پس زمینه استوری ترکیب گلهای بنفش   فرمت اصلی PSD و PNG   سایز استوری اینستاگرام مخصوص پیچ های کاری و شخصی مخصوصا بلاگر ها کیفیت عالی لایه باز قابل ویرایش با این فایل میتونین پس زمینه های استوری های بسیاز جذابتری داشته باشین   فرمت دانلود zip ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ایران ـ خراسان رضوی

خرسندیم که شما را در کنار خود داریم. لطفاً نظرات و پیشنهادات و هرگونه انتقادی که دارید با شماره های 09156553778 ـ 09362270121 و ایمیل hono.pc@gmail.com - noori.pc@hotmail.com مطرح فرمایید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما