وبسايت شخصي حسين نوري ـ فروشگاه آنلاين فايل لایه باز ، کتاب و تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی

نظرسنجی سایت

سلام دوست عزیز قیمت فایلامون چه جوریه

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 16
  • بازدید کل : 284324

با «کلمات کلیدی» سایت خود را سئو کنید (آموزش)


با «کلمات کلیدی» سایت خود را سئو کنید (آموزش)

کلمات کلیدی چیست ؟

نوشتن یک مقاله و گذاشتن آن در سایت کار بسیارخوبی است و باعث ایجاد ترافیک در آن سایت می شود ولی بهتر است که این ترافیک کاملا هدفمند باشد بنابراین باید به محتوای مطالبی که در سایت خود قرار می دهیم بیشتر و عمیق تر فکر کنیم. اگر دارای سایت و یا وبلاگی باشید حتما نام کلمات کلیدی را بارها شنیده اید، آیا می دانید که این کلمات چیستند و چه کاربردی برای سایت و یا وبلاگ شما دارند؟! در این مقاله با ما همراه باشید تا با این کلمات آشنا شوید…
انتخاب کلمات کلیدی مناسب باعث می شود ما دقیقا بدانیم در مورد چه چیزی مطلب بنویسیم و در آن مطلب لازم است از چه کلماتی استفاده شود.

مواردی که لازم است در مورد کلمات کلیدی بدانید:

احتمالا برخی از شما در نوشتن مطلب در وب سایت تازه کار هستید و نمی دانید که چه قوانینی را باید رعایت کنید در ذیل شما را با برخی مواردی که در نگارش مطالب وب سایت بهتر است رعایت شود آشنا خواهیم کرد :

یک کلمه کلیدی چیست؟
کلمات کلیدی کلمات یا اصطلاحاتی هستند که شما ترجیح میدهید با جستجوی آن ها نوشته های سایت شما در صفحات اول موتورهای جستجو نمایش داده شوند.

چگونه از کلمات کلیدی استفاده کنیم؟
ابتدا لازم است در مورد انتخاب کلمات کلیدی مطلب خود تصمیم بگیرید سپس این کلمات را در مطالب خود به کار برده و آن ها را تبلیغ کنید و یا آن ها را به صفحات دیگری لینک نمایید.به این ترتیب هر بار که این کلمات جستجو می شوند افرادی صفحات سایت شما را پیدا خواهند کرد و شما در همان صفحات می توانید از تبلیغات مرتبط استفاده کنید.

تفاوت بین کلمات کلیدی کوتاه و کلمات کلیدی بلند چیست؟
رقبا اصطلاحات و کلمات کلیدی را به دو نوع کوتاه و بلند تقسیم بندی می کنند کلمه کوتاه مثل بهینه سازی سایت و کلمه کلیدی بلند مثل بهینه سازی سایت های ایرانی البته مشخص است کار بر روی کلمات کلیدی کوتاه به مراتب مشکل تر از کلمات کلیدی بلند خواهد بود چون رقبای بیشتری برای آن ها وجود دارد.

قبل از شروع مشخص کنید هدفتان از کلمات کلیدی چیست؟
قبل از اینکه کلمات کلیدی خود را به صورت نهایی انتخاب کنید بهتر است کلماتی که به ذهنتان می رسد را بررسی کرده و نتیجه رسیدن به آن ها را هم در نظر بگیرید.هیچ لزومی ندارد برای کلماتی فعالیت کنید که بازدید کنندگان مورد نظر شما را به سایتتان هدایت نمی کنند یا بعدا نمی توانید با استفاده از آن ها درآمدزایی کنید و یا قرار نیست شما را به هدف مورد نظرتان نزدیک کنند برخی از اهدافی که می توانند شما را به کلمات کلیدی مناسب نزدیک کنند عبارتند از:

* فروش یک محصول
اگر شما محصولی برای فروش دارید هدف اصلی شما باید معرفی درست و نهایتا فروش محصولتان باشد.

* داشتن اعضا
داشتن اعضای زیاد با هدف دادن سرویس های مناسب و خاص به آن ها می تواند یک نتیجه مطلوب باشد.

* مشهور شدن
گذاشتن مطالب خوبی که باعث شود این مطالب خوانندگان بسیار زیادی داشته باشد و در جاهای مختلف به اشتراک گذاشته شود باعث مشهور شدن نویسنده و ایجاد اعتبار برای نویسنده و سایت می شود.

پس قبل از اینکه کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید لازم است به طور شفاف بدانید که این کلمات کلیدی شما را به چه هدفی نزدیک خواهند کرد.

پیدا کردن مناسب ترین کلمات برای موتور جستجوگر گوگل

به این ترتیب اولین قسمت یافتن کلمات کلیدی مناسب به پایان رسید و شما تصمیم خود را در مورد کلمات کلیدی و هدف آن ها گرفته اید.
۱- می توانید از نرم افزارهای واسط برای آنالیز کلمات کلیدی خود استفاده کنید مثل نرم افزار Market Samurai که یک ابزار بسیار قدرتمند برای بررسی رقبای شما در این کلمات کلیدی می باشد اینجا می توانید کلمات و ایده های مختلف را بررسی کنید.می توانید عناوین خود را در آن کنترل کنید که حتما بهینه باشند ممکن است کلمه ی بهینه سازی سایت را در آن جستجو کنید و ببنید در این کلمه چند رقیب برای شما وجود دارد و چند لینک با این عنوان در سایت های رقیب است.

۲-تحقیق کنید و از ابزارهای مختلف در این کار کمک بگیرید
مرحله ی بعدی می تواند تحقیق بیشتر و یافتن لینک های بیشتر برای آنالیز باشد.ابزارهایی مثل Majestic SEO یا Semrush کمک بگیرید.

۳-شخصا روی سایت ها تحقیق کنید:
قدم بعدی که لازم است برداشته شود مشاهده ی سایت هایی است که در آنالیزها یافته ایم این کار باعث می شود میزان قدرت رقبا و میزان فعالیت لازم بر روی کلمات کلیدی خود را بهتر درک کنیم.

به این موارد دقت کنید:

* روابط روی پست ها
چندبار یک پست به اشتراک گذاشته شده یا چه کامنت هایی دارد؟

*لینک های اصلی
آیا پست های بهتری وجود داردکه به پست مورد نظر شما لینک شده باشد؟

* ابزارها
آیا از نظر فنی کاری صورت گرفته که آن پست به نظر گوگل ارزشمندتر جلوه کند؟

* بهینه سازی
آیا می توانید روی مقالات آن ها بهینه سازی انجام دهید؟ آیا می توانید آن ها را به روشی دیگر در سایت خود قرار دهید؟
با انجام این کارها دقیقا مسیر شما و کارهایی که لازم است انجام شود مشخص می گردد.

موارد دیگری که بهتر است به خاطر داشته باشید:
هنگامی کلمات کلیدی مورد نظر خود را در گوگل بررسی میکنید بهتر است به موارد ذیل دقت کنید:

* تفاوت ها اهمیت دارد
اینکه شما هم عنوان دقیقا مشابه اولین نتیجه جستجو را قرار دهید کار خوبی نیست چرا که گوگل سعی می کند اطلاعات با موارد متفاوت در مورد یک کلمه ی کلیدی را نمایش دهد.تا جستجوگران پاسخ سوالات خود را پیدا کنند.

* مفرد و جمع بودن کلمات کلیدی اهمیت دارد
بسیاری از افراد فکر می کنند جمع و مفرد بودن کلمات کایدی تفاوتی ندارد ولی ممکن است اصطلاح کلمه ی کلیدی در روز ۴۰۰۰۰ مرتبه جستجو شود ولی اصطلاح کلمات کلیدی ۱۰۰۰۰ بار توسط کاربران جستجو گردد.

* سوال بپرسید
آخرین به روز رسانی های گوگل به این مفهوم نیست که سایت ها چگونه ایندکس شده اند به این مفهوم است که گوگل مدل پرسیدن سوالات را تغییر داده است در واقع باید با خودتان فکر کنید که افراد سوالاتشان را به صورت طبیعی به چه شکلی مطرح می کنند و سعی کنید به همان شیوه اصطلاحات کلیدی خود را انتخاب نمایید.

* تازگی
گوگل سعی می کند در پاسخ جستجوها ، از اطلاعات جدیدتر استفاده کند بنابراین تازگی مقاله ها و نوشته های شما از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

به یاد داشته باشید چیزهایی که همه چیز نیستند!

چیزی که لازم است درنظر بگیرید این است که فقط کلمات کلیدی نیستند که برای گوگل اهمیت دارند این یک مقوله ی چند لایه ای است.یعنی اگر در دنیای امروزی نیاز است که شما در گوگل پیدا شوید بهتر است بیشتر از اضافه کردن لینک ها و نوشتن مطالب مرتبط فکر کنید.

بله ، این کار در روند ما اهمیت دارد.
خیر، این تمام داستان نیست.

به دلیل اینکه در قسمت اول ما تحقیقات زیادی روی کلمات کلیدی انجام داده ایم می خواهیم بر بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو کار کنیم بهتر است به کلمات کلیدی خود به صورت جامع تر نگاه کنیم.

خب بعد چی؟
۱- در مورد قیف های سایت خود فکر کنید:
وقتی همه ی کارها انجام شد و شما ترافیک زیادی را وارد سایت خود کردید اگر این ترافیک یک ترافیک عیر مناسب باشد و شما ندانید با آنها چه کنید هیچ سودی ندارد.

۲- در مورد روش های نمایش و ترویج فکر کنید:
رتبه گوگل ( Google Rank) یک روش ترویج مطلب یا نمایش یک محصول است .البته کارها و روش های دیگری هم در این باره وجود دارد.بهتر است هنگامی که روی انتخاب کلمات کلیدی خود فکر میکنید در مورد نمایش آنها هم بیاندیشید.

۳- در مورد کاربرانی که جستجو می کنند و کلمه را فعال می کنند هم فکر کنید:
فرض کنید شما در مرد غذاهای سالم یک مطلب خاص نوشته اید و روزانه ۱۰۰۰ نفر آن را مطالعه کرده اند ولی آیا حتما از شما چیزی می خرند؟این مسئله به تعریف پله های بعدی از سمت شما بستگی دارد.

۴- در مورد جامعه شناسی فکر کنید:
اگر به مدل آدم ها و نوع محصولاتتان و نحوه برخورد آن ها با محصولات خود فکر کنید این به شما کمک میکند تا متوجه شوید چه شکلی از صفحه ی فروش برای مشتریان شما مناسب تر است .
به طور مثال اگر محصولات شما برای کودکان است باید بدانید که آن ها کارت بانکی برای پرداخت پول ندارند پس لازم است در نحوه ی سفارش گیری و پرداخت وجه به این نکته توجه کنید.

۵- در مرود بازدیدکنندگان احتمالی سایت خود فکر کنید:
مخاطب شما دقیقا آن چیزی است که شما به آن احتیاج دارید و به آن فکر می کنید.اگر نمیدانید بازدیدکنندگان احتمالی شما چه کسانی هستند سعی کنید با سپردن این کار به یک شخص زودتر در این باره به نتیجه برسیو مخاطبین خود را بشناسید.

لازم نیست همه ی این کارها را یک جا انجام دهید.

باید بدانید روند شروع و ادامه یکار بر روی یک وب سایت کاری طولانی است و احتیاج به زمان دارد پس بهتر است مدت زمان مناسبی را به انتخاب کلمات کلیدی خود اختصاص دهید و یا در این زمینه از متخصصین بهینه سازی کمک بگیرید. در واقع پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب ممکن است روزانه هزاران بازدید کننده به سایت شما سرازیر کند.

تمام کارهای فوق را انجام دادم ولی نتیجه ای نگرفتم! اگر بعد از حدود یک ماه مطالب شما در موتورهای جستجو قرار نگرفتند ، باز هم موارد فوق را انجام دهید اما با کلمات کلیدی ای دیگر و دقیق تر…

  انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 553

برچسب های مهم

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم  اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  چهارم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته چهارم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

فایل لایه باز طرح گل ریز(فایل کورلی و...

فایل لایه باز طرح گل ریز(فایل کورلی و...

فایل لایه باز قابل ویرایش و تغییر سایز فرمت فایل :Cdr,Ai,Eps,Png,Pdf ... ...

فایل لایه باز سر سگ (فایل کورلی

فایل لایه باز سر سگ (فایل کورلی

فایل لایه باز قابل ویرایش و تغییر سایز فرمت فایل :Cdr,Ai,Eps,Png,Pdf ... ...

فایل لایه باز طرح گل (فایل کورلی و...

فایل لایه باز طرح گل (فایل کورلی و...

فایل لایه باز قابل ویرایش و تغییر سایز فرمت فایل :Cdr,Ai,Eps,Png,Pdf ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  چهارم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته چهارم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

فایل لایه باز طرح گوزن(فایل کورلی

فایل لایه باز طرح گوزن(فایل کورلی

فایل لایه باز قابل ویرایش و تغییر سایز فرمت فایل :Cdr,Ai,Eps,Png,Pdf ... ...

بک دراپ نوزاد تخت خواب و کوزه عسل تم پوه-کد 2564

بک دراپ نوزاد تخت خواب و کوزه عسل تم پوه-کد 2564

مشخصات فايل نام فايل:بک دراپ نوزاد تخت خواب و کوزه عسل تم پوه-کد 2564 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP عرض 3000 PIX کيفيت: 72 DPI ويژگي هاي فايل کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران قيمت کیفیت خوب قيمت مناسب تبديل عکس ... ...

پس زمینه لایه باز استوری اینستاگرام  حاشیه صورتی  اسب تکشاخ یونیکورن

پس زمینه لایه باز استوری اینستاگرام حاشیه صورتی اسب تکشاخ یونیکورن

پس زمینه لایه باز استوری اینستاگرام حاشیه صورتی اسب تکشاخ یونیکورن     فرمت اصلی PSD   سایز استوری اینستاگرام مخصوص پیچ های کاری و شخصی مخصوصا بلاگر ها کیفیت عالی لایه باز قابل ویرایش با این فایل میتونین پس زمینه های استوری های بسیاز جذابتری داشته باشین   فرمت ... ...

دانلود بک دراپ تولد تم حیوانات در جنگل-کد 2711

دانلود بک دراپ تولد تم حیوانات در جنگل-کد 2711

مشخصات فايل نام فايل:دانلود بک دراپ تولد تم حیوانات در جنگل-کد 2711 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP عرض 1901 PIX کيفيت: 72 DPI ويژگي هاي فايل کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران قيمت کیفیت خوب قيمت مناسب تبديل عکس هاي ... ...

فایل وکتور لایه باز سر اسب(فایل کورلی و...

فایل وکتور لایه باز سر اسب(فایل کورلی و...

فایل لایه باز سر اسب قابل ویرایش و تغییر سایز فرمت فایل: Cdr,Ai,Eps,Pdf,Png ... ...

فایل وکتور لایه باز سر گوزن(فایل کورلی و...

فایل وکتور لایه باز سر گوزن(فایل کورلی و...

فایل لایه باز قابل ویرایش و تغییر سایز فرمت فایل :cdr ,ai,eps,pdf,png ... ...

فایل وکتور لایه باز پرنده(فایل کورلی و...

فایل وکتور لایه باز پرنده(فایل کورلی و...

فایل لایه باز قابل ویرایش و تغییر سایز فرمت فایل :cdr,ai,pdf,eps,png ... ...

وکتور لایه باز گوزن(فایل کورلی)

وکتور لایه باز گوزن(فایل کورلی)

فایل لایه باز گوزن  قابل ویرایش و تغییر سایز  فرمت فایل :cdr,ai,pdf,eps,png ... ...

دانلود کارت ویزیت حرفه ای زرد نارنجی مشکی سفید

دانلود کارت ویزیت حرفه ای زرد نارنجی مشکی سفید

این کارت ویزیت به صورت لایه باز وکتور با کیفیت بسیار عالی و قابلیت ویرایش کامل در نرم افزارهای گرافیکی است. از این طرح لایه باز می توانید در طراحی انواع کارت ویزیت های شخصی،اداری، شرکتی و سایر مشاغل استفاده کنید.   ويزيت مثلثي،کارت ويزيت مجازي،کارت ويزيت مجري گري،کارت ... ...

دانلود بک دراپ تولد تم رالی-کد 6363

دانلود بک دراپ تولد تم رالی-کد 6363

مشخصات فايل نام فایل:دانلود بک دراپ تولد تم رالی-کد 6363 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP عرض 2048 PIX کيفيت: 72 DPI ويژگي هاي فايل کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران قيمت کیفیت خوب قيمت مناسب تبديل عکس هاي معمولي به ... ...

دانلود وکتور کارت دعوت عروسی گلدار-کد 5007

دانلود وکتور کارت دعوت عروسی گلدار-کد 5007

مشخصات فایل نام فایل:دانلود وکتور کارت دعوت عروسی گلدار-کد 5007 نوع فایل:وکتور ، vector ابعاد فایل: بزرگنمایی تا 6400% پسوند فایل اصلی: EPS پسوند فایل فشرده: ZIP نرم افزار های مورد نیاز: Adobe Illustrator و نرم افزارهای مشابه توضیحات فایل های وکتور تصاویر برداری ... ...

فایل وکتور لایه باز کاج(فایل کورلی و...

فایل وکتور لایه باز کاج(فایل کورلی و...

فایل لایه باز قابل ویرایش و تغییر سایز فرمت فایل :Cdr,Ai,Eps,Png,Pdf ... ...

کارت ویزیت صورتی نارنجی زرد چند ضلعی سفید

کارت ویزیت صورتی نارنجی زرد چند ضلعی سفید

این کارت ویزیت به صورت لایه باز وکتور با کیفیت بسیار عالی و قابلیت ویرایش کامل در نرم افزارهای گرافیکی است. از این طرح لایه باز می توانید در طراحی انواع کارت ویزیت های شخصی،اداری، شرکتی و سایر مشاغل استفاده کنید.   ققنوس،چاپ کارت ويزيت ققنوس،کارت ويزيت قلب،کارت ويزيت ... ...

دانلود فون لایه باز کودک جنگل بهاری-کد 1529

دانلود فون لایه باز کودک جنگل بهاری-کد 1529

مشخصات فايل نام فايل:فون لایه باز کودک جنگل بهاری نوع فايل:فون لایه باز،بک گراند لایه باز پسوند فايل اصلي:PSD پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3600*3600 PIX ابعاد به سانتیمتر: 30.48*30.48 CM کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل Original file طراحی اختصاصی سایت عکس گراف کاربري ... ...

بک دراپ آتلیه تم بازگشت به مدرسه-کد 1785

بک دراپ آتلیه تم بازگشت به مدرسه-کد 1785

مشخصات فايل نام فايل:بک دراپ آتلیه تم بازگشت به مدرسه-کد 1785 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:1500*2048 PIX ابعاد چاپ:15.9*21.67 CM کيفيت: 240 DPI ويژگي هاي فايل کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران قيمت کیفیت ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

ایران ـ خراسان رضوی

خرسندیم که شما را در کنار خود داریم. لطفاً نظرات و پیشنهادات و هرگونه انتقادی که دارید با شماره های 09156553778 ـ 09362270121 و ایمیل hono.pc@gmail.com - noori.pc@hotmail.com مطرح فرمایید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما